Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел
Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46
За 2009 рік до територіального управління державної судової адміністрації в Луганській області надійшло 100 звернень. Територіальним управлінням розглянуто 86 скарг громадян, в тому числі: щодо організації роботи судів розглянуто 34 звернення, щодо дій працівників суду – 12, надані письмові роз’яснення діючого процесуального законодавства 44 громадянам.На процесуальні дії суддів надійшло 40 скарга, або 40 % від загальної кількості всіх звернень, в тому числі щодо тяганини надійшла 27 скарг. Як показує аналіз, кількість надходження скарг у 2009 році зменшилась у порівнянні з 2008 року на 6 скарг, або на 6 %.Під час розгляду скарг виділено такі основні причини їх надходження:- низький рівень юридичної обізнаності громадян та небажання або матеріальна неспроможність звертатись до послуг кваліфікованих адвокатів;- неуважність працівників суду до громадян, які звертаються до суду;- незгода сторін з процесуальними рішеннями суддів та питання по суті справи.
- тривалий розгляд адміністративних справ щодо соціальних виплат, викликаний великим навантаженням.
До територіального управління надходять скарги громадян, в яких вони просять скасувати рішення, вирішити питання про відводи, про передачу справи до іншого суду, про притягнення судді до дисциплінарної відповідальності у зв’язку з незгодою із рішенням. На такі скарги надаються роз’яснення закону України, повідомляється до яких органів необхідно звернутися, або звернення надсилаються за належністю.